Hua hin & terug naar Bangkok

23 juli 2015 - Bangkok, Thailand

De volgdende dag in het hotel met zwembad. Eerst moesten we 20 minuten lopen en vervolgens lagen er geen bedjes bij het zwembad. Niet helemaal naar onze zin dus... terug naar het strand, en het leek wel alsof ze het op ons gemund hadden , want ook daar waren alle bedjes weg! Niet leuk op onze laatste relax dag... Danny kwam met het voorstel om naar het aqua park te gaan , 'volgens mij was dat ergens in de buurt hier' . Tuc tuc dacht natuurlijk weer ' als jullie toch naar het aqua park kunnen , dan kunnen jullie mij ook wel de hoofdprijs betalen, huppaa niet minder dan 200 bath.

Het agua park was super , we hebben alle glijbanen uitgetest en hebben heerlijk genoten. Het was de hele dag ook super mooi weer. We zijn hier tot 6 uur gebleven.

Omdat het bijna ons laatste dag was zijn we lekker luxe uit eten gegaan. Hier waren we net zoveel kwijt als in Nederland normaal. We hebben nog wat cocktails gedronken en over de night markt gelopen. Thuis hebben we op ons balkon nog lekker een drankje gedaan.

De volgende dag toch nog genoten bij het zwembad zonder bedjes tot een uur of 2 . We hebben om 3 uur de bus gepakt naar Bangkok, dit duurt normaal 3 uur maar omdat we in de file stonden hebben we er 4 uur over gedaan. We werden ook nog ergens gedropt waar we het niet kende en moesten de tuc tuc nemen naar khoa San road. Hier moesten we ons guest house gaan zoeken in steegjes maar hebben hem wel binnen een half uur gevonden !

Onze laatste avond in Thailand moesten we dus doorbrengen in Bangkok. We zijn lekker uit eten gegaan , nog wat drankjes gedaan en dingetjes gekocht. Morgen zullen we om 9 uur de taxi naar het vliegveld pakken en om 12 uur terug vliegen naar Amsterdam.