Koh Samui, La mai & Hua hin

21 juli 2015 - Tambon Hua Hin, Thailand

In plaats van om nog een andere bestemming te ontdekken van het eiland Koh Samui hadden we besloten er een relax dag van te maken Nog in La Mai. Dit ging helaas niet zo relax als we dachten. Nog een overnachting in ons resort zat er niet in want ze waren helemaal volgeboekt voor die nacht , op zoek naar een andere dus. Vervolgens lagen we een half uurtje op het strand en begon het te regenen , iets wat de hele dag niet meer gestopt iis. BALEN DUS! Dan maar een andere manier om te relaxen ; slapen. In de avond hebben we ons wel heel erg vermaakt met de Zondagavond markt en aan de bar van een straat café. Hier hebben we 4 op een rij en Jinga aan de bar gespeeld , het thaise bar meisje met haar veel te strakke en korte jurkje deed ook gezellig mee, dit koste ons wel twee biertjes extra op de rekening.

De volgende dag vertrokken we op half 12 naar de pier van het eiland. Hier zijn we met de boot terug naar het vaste land gevaren. Op het dek konden we gelukkig ander half uur lang veel zonnestralen mee pikken . Op het vaste land bracht eeen bus ons naar een busstation. Hier hebben we 2,5 uur moeten wachten op onze bus naar Hua Hin. Om half 8 reed die dan eindelijk weg om vervolgens -9 uur later- om half 3 snachts aan te komen in Hua Hin. Hier hebben wij snel een goedkoop guesthouse gevonden en zijn gaan slapen. Door alle overlast heen tenminste, ik weet nog steeds niet of ons guesthouse naast een hoerenhuis lag of dat de hoeren ook graag gebruik maken van de kamers in het guesthouse, alles was in ieder geval duidelijk te horen.

De volgende ochtend weer verder gegaan om een leuk guesthouse dicht bij het strand te vinden en niet na heel lang lopen hadden we deze gevonden. Vervolgens lekker op het strand gelegen op twee bedjes die we gehuurd hadden. We hebben twee uur van de zon kunnen genieten voordat het ook hier weer los barsten van de regen. Lekker kunnen blijven liggen want de mannetjes van de verhuur bedjes hadden wel voor overkapping gezorgd.

Het is nu half 7 in de avond en we gaan even een uurtje liggen voordat we Hua Hin in de avond gaan verkennen. Morgen zullen we hier ook nog verblijven alleen dan in een hotel met zwembad erbij.